Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...
Powered By Blogger

Saturday, December 25, 2010

"Tuntutlah Ilmu Walaupun......Kamu Sudah Tua!" (pesanan buat diriku)


*
*
*
*
*
*
Salam. Ya, benar....saya baru sahaja ingin menyambung pengajian ke peringkat ijazah pertama selepas 10 tahun menjadi guru. Bukanlah bermaksud sebelum ini saya tiada keinginan....tetapi saya harus menyelesaikan beberapa perkara dahulu.
*
*
*
*
*
*
Saya pernah berjanji kepada diri sendiri suatu ketika dahulu.....iaitu apabila saya telah menerima kenaikan pangkat dan anak saya sudah mula bersekolah, maka saya juga harus kembali belajar!
Insya-Allah, jika ini rezeki saya....doakan saya dapat menyambung pengajian, ya!

p/s : Terima kasih kepada Guru Besar, Pn. Norliah bt Hashim yang menyokong permohonan saya.....

(doakan juga agar saya tidak jemu untuk belajar)

No comments:

Post a Comment