Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...
Powered By Blogger

Friday, November 5, 2010

Kala Anak-anak Sakit....





Salam. Dah lama rasanya saya tidak menulis di sini kerana ada tugasan lain yang lebih perlu diutamakan. Alhamdulillah....kini ada sedikit kelapangan untuk mencoret sesuatu di sini.
*
*
*
*
*
Pada 20.10.2010 yang lalu, kedua-dua anakku diserang demam cacar atau lebih dikenali sebagai 'chicken pox'. Kasihan betul tatkala melihat keadaan mereka terutama si adik kerana biji-biji cacarnya besar-besar belaka.
*
*
*
*
*
Ketika anak-anakku terpaksa dikuarantinkan, saya dan Encik Suami bergilir-gilir menjaga mereka. Terima kasih juga kepada pentadbir SKPP 16(1) yang prihatin dengan keadaan yang menimpa anak-anak saya.
*
*
*
*
*
Alhamdulillah, kini anak-anakku semakin pulih. Bekas-bekas luka dan parut mereka telah ku sapu dengan produk Healin Gamat iaitu 'Lukano' di samping memberi mereka minum 'Zaniplus', yang juga merupakan salah satu produk Healin Gamat.
*
*
*
*
*
Semoga anak-anakku sentiasa sihat sejahtera. Si Along akan memasuki prasekolah 5 tahun mulai tahun hadapan. Maka, akan bermulalah episod baru dalam hidupku sebagai ibu dan wanita bekerja yang mempunyai anak yang bersekolah. Doakan, ya!
*
*
*
*
*
Wassalam.

No comments:

Post a Comment