Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Saturday, February 6, 2010

Hentian Selesa





Salam. Mesti korang tertanya-tanya...apa bendanya Hentian Selesa ni kan? Well.....in my school SKPP 16(1), we call our tandas as Hentian Selesa!
*
*
*
*
*
*
Semua tandas yg ada kat skolah ni mesti diberi sentuhan seri....tak kiralah tandas guru atau pun murid. Yg pastinya.....cikgu2 la yg menyumbang tenaga.....
*
*
*
*
*
*
Ada sesiapa nak buat mcm ni di rumah sendiri? Silakan....pastinya anda akan berasa selesa setiap kali nak qada hajat!
*
*
*
*
*
*
SELAMAT BEREKSPERIMENTASI

2 comments:

  1. macam kat R&R PLUS pulak. Dahsyat jugak sekolah hang ni.

    ReplyDelete
  2. kih...kih...kih...kalau tandas cantik, selesa la nak duduk lama2 kat situ.....idea GB aku ni

    ReplyDelete