Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Saturday, February 20, 2010

Sepetang di Taman Permainan





Salam. Petang semalam macam tiba-tiba je tergerak hati nak bawa budak2 ni pi main kat taman permainan.....so, dlm jam 6 ptg....aku dan abah budak2 ni bawak le diorang ke taman permainan yang berhampiran......
*
*
*
*
*
*
Tengoklah wajah gembira budak2 ni....habis satu taman diorang ronda....sampai tak larat nak kejar....
*
*
*
*
*
Aku tiada dalam gambar sebab aku la jurugambarnya sambil jaga botol air diorang.....
Tapi sempat gak la aku pun berayun-ayun kat buaian macam Bawang Putih, Bawang Merah....
*
*
*
*
*
*
Sekian, entry ringan di kala aku demam.

No comments:

Post a Comment