Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...
Powered By Blogger

Friday, April 30, 2010

"Titan...Titan...."




Salam. Tagline kat atas tu sebenarnya bermaksud ikan....anak aku kan cakap tak terus lagi....
Punyalah happy budak2 ni bila aku bawa balik sticker tu....actually sticker tu ialah lebihan jualan semasa Hari Usahawan SKPP 16(1) hari tu....
*
*
*
*
*
*
Yang si Adik ada wall sendiri...Along pun ada wall sendiri jugak....tapi sticker Along dah punah sebab dia gatal tangan pi cabut balik lepas stick....
*
*
*
*
*
*
*
Sticker kat muka Along tu...Adik yang punya....dia cilok masa Adik tak nampak....
(p/s: mesti korang nampak wall rumah aku macam gua lukisan orang Neolitik, kan?)
*
*
*
*
*
*
Sticker ni aku beli daripada BKS (Badan Kebajikan Guru & Staf), SKPP 16 (1).
Sekeping berharga RM 3....mahal sikit la berbanding beli kat pasar malam.....
Sekian.

No comments:

Post a Comment