Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...
Powered By Blogger

Saturday, May 8, 2010

Popular @ Jusco



barang budak2
barang mak budak
Salam. Hari ni Jumaat...sekolah bersurai jam 12.15 tengah hari tapi jam 3.00 petang baru aku meninggalkan perkarangan sekolah....macam biasalah....siapkan apa2 yang patut dulu baru balik.
*
*
*
*
*
Elok sampai kat traffic light depan Pasar Borong Selangor.....aku ternampak iklan "Popular @ Jusco~buka pada 7 Mei 2010. Kerling jam tangan aku....baru 3.20 petang. Kalau ambik budak2 tu...sure tak siap lagi....
(jam 3.30 ptg baru cikgu bangunkan budak2 drpd tidur, mandi & minum petang)
*
*
*
*
*
*
So, aku pun teruskan perjalanan ke Jusco. Mak aihhhh........penuhnya parking..........
(awat la depa ni mai perabih duit tang ni?)
Dapatlah parking dekat dengan pintu masuk Jusco...tak payah menapak jauh2....Aku laju je cari outlet Popular ni......sesampainya aku di situ.....fuhhhh.....ramainya orang!
Atas lantai penuh amoi mata sepet duduk bersila sambil baca buku.....
*
*
*
*
*
*
Banyak buku baru & best tapi kali ni aku cuma nak cari buku untuk budak2 tu je....
Apa yang aku beli? Tu...........yang kat atas tu!

No comments:

Post a Comment