Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Tuesday, May 4, 2010

Tatkala Aku Sibuk.....




Salam. Ini gelagat anak2 ku tatkala aku sibuk dengan buku2 latihan murid di rumah....
diorang pun sama sibuk nak menyibuk tepi mak....
*
*
*
*
*
*
Ada yang minta pensel, minta buku dan ada juga yang minta nak duduk di riba....
hai....anak oh anak!
*
*
*
*
*
*
Wassalam.
(p/s: hari ni letih betul lepas kendalikan Karnival Bahasa SR Putrajaya di skolah tadi)

2 comments:

  1. Salam cikguIna, terima kasih sebab jenguk rumah kakpah.
    Ada dua orang anak yang sedang membesar ek. Teringat kakpah masa anak2 kakpah kecil macam tu. Berderet2 botol susu. Apa taknya. Yang ni belum abis nyusu dah ada adik baru. Adik yang baru belum berenti nyusu dah ada yang baru lagi ngeh..ngeh..
    salam.

    ReplyDelete
  2. salam, k pah. TQ kerana bertandang ke rencah hidupku...tersenyum sy bc komen k pah ni...

    ReplyDelete