Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Thursday, March 25, 2010

Kerongsang Oh Kerongsang



Salam. Inilah satu-satunya kerongsang pengikat tudung aku yang tinggal dan digunakan sehingga kini. Aku beli kerongsang ni dulu kat kedai-kedai kecik dalam Hentian Puduraya.....adalah dalam beberapa tahun yang lalu dengan harga (pada masa tu ) RM 40.
*
*
*
*
*
*
Aku sayang sangat kat kerongsang ni sebab warnanya tak pudar dan kilauan batunya cantik. Sekarang ni susah sungguh nak cari kerongsang seperti ini lagi.....ada sesiapa tau nak cari kat mana? Kerongsang yang ada di pasaran sekarang kebanyakannya menggunakan pin....takde yang macam aku punya ni.
*
*
*
*
*
*
Kalau ada terjumpa di mana-mana kerongsang seperti ini, tolonglah bagitau ye.....
(MR Bizzkizz, takde stok ke kerongsang macam ni?)

2 comments:

  1. Aku dah lama takde kerongsang camni... Nak carik jugak la..

    ReplyDelete
  2. kalau kau terjumpa kat mana2...bgtau la aku

    ReplyDelete