Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Thursday, March 25, 2010

Buah Melaka @ Onde-Onde

Salam. Pernah makan buah melaka tak? Ahad lepas...tetiba aku jadi rajin selepas terjumpa setengah paket tepung pulut dan beberapa ketul gula melaka. Lantas aku pun terfikir nak buat buah melaka untuk minum petang....
*
*
*
*
*
*
Dan kat atas tu lah hasilnya....sila abaikan bentuknya yang gedabak tu....kerana rasanya memang lemak manis....Anak aku cukup suka makan sebab diorang seronok tengok air gula terpancut keluar bila digigit....
*
*
*
*
*
*
Selamat menjamu selera!

1 comment:

  1. Aku dah lama tak makan buah melaka. Bulan pose je selalu beli..

    ReplyDelete