Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Sunday, March 21, 2010

Main Masak-Masak?


Salam. Percaya tak.....anak aku yang berdua ni suka sangat main masak-masak tatkala aku sibuk memasak di dapur? Selamba je depa ambik mangkuk plastik dan sudu.....konon2 nak masak jugak....si Along masak, si Adik pulak tukang tengok sambil buat aksi konon2 macam sedap sangat la Along tu masak......
*
*
*
*
*
Hairan betullah.....agaknya sebab mengandung kat depa dulu, aku suka memasak kot....tu yang turun kat depa tu.....
*
*
*
*
*
*
Kalau nampak set alat masak-masak....memang suka sangat la.....hmmmm.....anak oh anak!

2 comments:

  1. laaaa... comeinya main masak masak.. nak jadi chef wan kot... hehehe. Bravooo!

    ReplyDelete
  2. LETAK LA CHAT BOX LINA..SENANG AKU NK JERIT2...HEHEHE

    aku kan memang pemalas nk kelik2 kotak komen nih...heheh

    ReplyDelete