Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Monday, March 15, 2010

Selepas Penat Bermain di Petang Ahad


Salam. Sekarang ni musim cuti skolah tapi aku dan anak2 tak ke mana2 pun....cuti ni aku agak sibuk dengan Pertandingan Robotik FLL pada 17 dan 18 Mac ni....
*
*
*
*
*
*
*
Sabtu, 13 mac tu ada kelas tambahan..........so, Ahad ialah hari mengemas rumah sedunia! Budak2 ni pun bukan main menyibuk lagi.....sama naik dengan aku mengemas...
*
*
*
*
*
*
Selesai mengemas, aku memasak pulak....masak simple2 aje....aku buat Nasi Goreng Kerabu....suapkan budak2 ni....sepinggan penuh nasi kongsi 3 beranak....siap bertambah lagi....
*
*
*
*
*
*
Apa lagi....gendang-gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati ..........bila perut dah kenyang, mata pun berat ....dan inilah hasilnya.......budak2 lena tak ingat apa dah........
*
*
*
*
*
*
Aku? Aku pi lipat kain la........lps tu pi jahit kaki seluar jeans budak2 ni yang aku alter sebab tak berkenan tengok kaki seluar tu!
(p/s : mesin jahit aku cap Singer je....malu nak tunjuk......kalah mesin aku nanti dengan mesin jahit Makcik Rehan)
Sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment