Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Sunday, March 21, 2010

Berita Baik untuk Orang Yang Sembelit

Kalian pernah nampak tak produk ni? Aku bukannya nak promo produk atau pun menjual produk...cuma nak berkongsi pengalaman selepas menggunakan produk ini.......Produk Green Fit ini ialah keluaran Avail Beauty
*
*
*
*
*
Ia memang berkesan untuk orang yang sembelit serius(tak sembelit pun blh minum) untuk buang air besar tanpa sakit perut atau cirit-birit. Kalau dah minum ni, bukan sahaja senang buang air besar....banyak pulak tu (aku sampai tak larat ulang pi jamban), minyak makanan turut dibuang. Ada sesetengah peminum tegar yang dah kempis perutnya.......haa.....aku perasan yang tersumbat hidung (sebab resdung) aku ni dah kurang sikit wpun belum hilang sepenuhnya.....
*
*
*
*
*
*
Kelebihan produk ini ialah 1) meningkatkan fungsi sistem pencernaan 2) meningkatkan tahap metabolisma tubuh 3) melembutkan najis 4) menggalakkan pembiakan bakteria baik dlm usus 5) mencegah masalah obesiti 6) anti pengoksidaan, mencantikkan kulit dan awet muda
*
*
*
*
*
*
AMARAN : Jangan minum sblm tidur kalau esok pagi korang kerja.....confirm berulang ke tandas ofis nanti!

No comments:

Post a Comment