Kasih-sayang tiada batasnya...hari ini hilang, esokkan menjelma...

Sunday, March 28, 2010

Hasil Seni @ Wall Rumah Aku...



Salam. Haa....habis la dinding rumah aku.....dulu berconteng, kini dah ada sticker la pulak! Tapi tak apalah....dah besar budak2 ni esok....aku cat semula dinding tu....
*
*
*
*
*
*
Ni sticker yang berharga RM 2.....yang sekarang sangat berlambak dijual di pasar-pasar malam atau kedai 2 ringgit.....menjadi kegilaan untuk melekatkan sticker ni sebagai hiasan dinding....
( Syani...kau pun ada gak kan~bunga morning glory kat bilik Yaya)
*
*
*
*
*
*
Anak aku pandai tunjuk je....lekat-melekat ni dia tak pandai lagi....so, apalagi.....mak dialah yang menunjuk terer!

3 comments:

  1. aku pon tingin nk lekat..laki aku kata tak payah.
    belum seminit awk tampal, anak awak dah kopek! buang karannn....

    ReplyDelete
  2. aku nak beli lagi la nak tepek kat ruang tamu lak... Lawo pulak stiker ko yang macam pokok tu.

    ReplyDelete
  3. syani...yg pokok tu sbnrnya berfungsi sebagai pengukur ketinggian budak2...siap ada garis senggatan lagi...

    ReplyDelete